Jak zamówić tłumaczenie ON-LINE ?
Wystarczy przesłać tekst do wyceny
1. Prześlij do nas tekst, aby otrzymać wycenę
Jeżeli chcesz zamówić realizację tłumaczenia pisemnego prześlij plik z tekstem do tłumaczenia do szybkiej, darmowej wyceny. W przypadku bardzo dużych plików, których nie można przesłać pocztą elektroniczną, skontaktuj się naszym konsultantem w celu otrzymania adresu naszego serwera ftp, na którym będziesz mógł umieścić plik do wyceny tłumaczenia.
W przypadku tłumaczeń przysięgłych zeskanuj dokument, który chcesz tłumaczyć i prześlij go do nas pocztą elektroniczną na adres wycena|małpa|dobretlumaczenia.pl
W przypadku tłumaczeń konferencyjnych prześlij dane o planowanej konferencji. Możesz skorzystać z formularza wyceny tłumaczenia konferencyjnego.
2. Zamów usługę potwierdzając otrzymaną ofertę
Po otrzymaniu oferty dokonaj zamówienia usługi przez przesłanie zamówienia w odpowiedzi na otrzymaną ofertę lub klikając na link zamówienia znajdujący się przesłanej przez nas ofercie.
W przypadku osób prywatnych zamówienie jest dokonywane przez dokonanie płatności na podany numer konta bankowego.
3. Dostawa gotowego tłumaczenia
W oferowanym wcześniej terminie gotowe tłumaczenia jest dostarczane pocztą elektroniczną, a w przypadku tłumaczeń przysięgłych pocztą tradycyjną lub kurierem.
4. Faktura za usługę
Za zrealizowaną usługę wystawiona zostanie faktura VAT, która jest przesyłana na adres zamawiającego pocztą tradycyjną lub, jeżeli Zamawiający wyrazi zgodę, w wersji elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Wybierając dobretlumaczenia.pl jako swojego kompleksowego dostawcę tłumaczeń i rozwiązań językowych będą Państwo zawsze obsługiwani tak, jak najważniejszy Klient.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt.
Zapraszamy do korzystania z profesjonalnych usług serwisu dobretlumaczenia.pl